събота, юли 02, 2005

2ро юлска утрин

Ще започна от това, че посрешнах не както повелява хипарската традиция изгрева на 1ви юли, а този на 2ри ... Причината е след изпита ми след час и четвърт по ВМ2 (виша математика 2ра част).
Естествено учих цяла нощ. Не съм го правила от миналата есен... Бях забравила какво е, през какви етапи минавам...
Не научих математиката, пък и гений бих нарекла този, който успее да я научи за 1 нощ.
Пропилявах си времето за учене, защото съм мързелива!

Сега отивам да си припомня какво е да си на студентски изпит, позабравила съм го ...
Днес ще е Генералната репетиция - преди поправката следващата седмица.

Ако се бях хванала серьозно да я уча, сигурно щях да я знам добре сега, но аз съм мързееел.
Отивам да си взема един душ за разсънване, че будуването над учебниците ме измори, а трябва да съм свежа все пак, за да не заспя на изпита...

Няма коментари: