четвъртък, юли 21, 2005

Hot newz

Не че ви интересува, но кака Деска носи топли, парят, горят я, неможе да ги удържи и да не ги сподели, новините от кандидат студентски изпит по химия в ХТМУ... ;)))

1-во аз не спах цяла нощ, ама това заради пулнолунието и поради някаква си моя не/обяснима смяна на режима ден-нощ... и няма нищо общо...
2-ро малко ме боли един зъб, ама ще мине, след като посетя Давидова...

И хайде кам ХТМУ, преди изпита се изживявах малко като оператор-папарак и снимах отиването на кандидат-студентите към университета... После забозих отпред като майка/баща на кандидат-студент по-нервен от самото дете, чаках да стане 8 часа, че да съм сигурна - всичко, че е започнало и няма отказали се от хората, които придружавах и после се отдадох на сърдито-сънено неблюдение.
И понеже макар и вече на възраст, явно все още изглеждам като кандидат-студентка бях голямата заблуда. :)))
Кандидат-студентите оставаха навън при мене да изпушат по цигара с мен и да си правим комопания, коментирайки изпитите и а-ха да закъснеят за изпит... ;)))

Естествено слушах притеснени майки да обсъждат колко трудно се влизало в СУ с химия. Слушах и кандидат-стидентите, които коментираха миналите вече изпити, но за да не ви натоварвам допалнително и с без това ненужната информация, избрах за вас няколко по-интересни случки, подредени що годе в хронологичен ред... :)))

Кандидат-студент коментира: "Влизам тука (ХТМУ) на изпита в една малка заличка, раздадоха тестовете и започна изпита. Едно момиче до мен през цялото време шмъркаше звучно сополите си и повттаряше - "Леле, колко е труден теста...."; пред мен едно момче се клатеше напред-назад от нерви и повтаряше - "Как ме излъгаха, че тука е лесно, как ме излъгаха, че тука се влиза лесно..."; останалите мислеха за всичко друго, но не и за задачите по химия - я за гаджето, я за предстоящата ваканция... - невероятна атмосвера.
Отивам на изпита в СУ и вече очаквам и там подобно обстановка. Сядам в една голяма зала, започва изпита и всичко, братче, започва да пиши като невидело..."

Родител дава последни указания на сина си: "И няма да се притесняваш, ако можеш да преписваш - припсвай!"

Преместиха една цяла група кандидат-студенти от една сграда в друга (в тази група беше и Поля).

Родител: "Маме, хайде влизай с това дете и то е за същата зала, да влезете заедно!"

Към мене: "Нервна ли си? Беше ли и на миналия изит?!"
Аз: "О, аз съм вече студентка тук съм само като придружител"
- "Така ли и къде, тука в ХТМУ ли?!?! Как беше изпита миналата година?!"
- "В Техническия съм аз и кандидатсвах преди 2 години с математика"
....

В 8 без 5, към мене:"Какво става още ли не са почнали да пускат?!"
Аз: "О, всички отдавна влязоха"

В 8 часа минаха 3-ма квестора с тестовете в едни големи пликове - цвят охра, като тези, които се продават в пощите. Тръгвам си аз да се прибирам и срещам закъсняващ квестор се движи с висока скорост и едри крачки, но среща познат и както държи плика с тестовете се спира да си побъбрят. :)
Последни викове от приятеля на квестора към него: "Хайде бързо въврви носи тестовете на децата, че да има студенти да има часове..."

.... ;)

5 коментара:

аум каза...

Да... кандидатстудентските вълнения са си голяма работа. Аз моите почти не ги помня обаче (това беше преди 5 години)

Дес, една забележка само, щото ми писна да ти опражям постовете да са в тон с останалият дизайн моляте като постваш да си форматираш постинга по следния начин:
1. Подравнено и от двете страни
2. Използвай шрифт Требучет
3. Данке

Des каза...

Защо пък трябва да са еднакви?!?!

аз неискам да са...

аум каза...

Ами защото иначе не е естетически издържано.

аум каза...

Недей така човече, че тя много се засяга от такива работи. :)

Des каза...

aneff - неграмотна съм