сряда, февруари 08, 2006

Хроника

Първо мислех да напиша няколко пост-а, но после се сетих, че дори и единствения ми читател, няма да ги прочете, за това ще се постарая да напиша един средно-дълъг.

Нещата стоят така, както стояха и миналата седмица, когато все още бях на 20 години, тоест реална промяна във времето преди и след няма, дали ще мине или не рожденият ти ден няма значение. Събитията се измерват крупно, на кило: какво си свършил за деня, седмицата, годината...

Напоследък не съм особено творчески или работно настроение. Преча на себе си и на хората около мен с безхаберието и мързеливостта си. Естествено, всичко си има обяснения и няма как иначе. Аз красиво и точно обяснение за всичко мога да намеря. Но резултати няма.

От какво се вълнувам напоследък?

Как да се науча отново да ставам рано, защото в противен случай, като ставам към обяд, губя половината си ден и губя интерес да оползотворя останалата му половина.

Отново от имагинерната единица, на квадрат, под корен умножена, разделена и в други състояния.

Дали има смисъл да се боря с “безинтереса” си или да го пренасоча към някоя друга безинтересна групировка.

Личната си лекарка, днес мисля да я посетя, че настинката ми се оказа по-сериозна от предположението ми.

1 коментар:

аум каза...

Ранното ставане е добра идея. Също си постави цели, планове за деня може би ще те направят по организирана и пак "ще намериш интереса" ;)