сряда, юли 05, 2006

B[e]-log-in

Ще цитирам Таня, защото много ми хареса какво е написала:

«А споделянето на лични неща е неизменна част от един блог, защото той иначе би загубил същността си.»

Чувствам, че съм освободила плиткоумните си "блонди" мисли, които са витаели в празната ми глава, след като мушна някой нов пост в МУШКАТО и това ме кара да се чувствам значително по-добре.
Какво би те накарало теб да започнеш, да пишеш да се откажеш... да дразниш случайно попадналият потребител на блогът ти си е лично твоя работа.

Ако няма какво да си кажеш и ежедневието ти е до такава степен сиво, че чак ти станал черно-бял, по-добре спри инициативата, отколкото да тормозиш нервните си окончания на пръстите над клавиатурата в опит да изтръгнеш нещо черно – на белият лист.
Иначе има достатъчно пространство в мрежата – опъни жицата към мислите, чувствата, впечетленията си и чакай да се свърже някой към тях, да разбере за теб, да те намрази или хареса
.

Достатъчно съвети и обмяна на опит има по случая “Как аджеба (или както се казва – не знам точно, но ми харесва това как звучи) да направя блог и да пиша зарибяващо в него” просто потърси. Аз не знам, а и то мисля, че си личи.

Наслаждавай се и не мрънкай! :)

1 коментар:

аум каза...

Хе-хе-хе. БРАВО!
Много ме кефи този пост.

Мисля си, че писателско-блогерската "кариера" не е за мен и по-скоро се виждам като читател.
Винаги, когато съм искал да блогна нещо (предполагам, че в такива моменти се чувствам гузен пред факта, че цялата работа по блогването я вършиш ТИ) всички мисли дето са ми се въртяли в главата моменталически изчезват... може би прекалено много се замислям над това как да се изразя така, че да звучи като художествено произведение, че в един момент губя нишката.
Предполагам и затова не сам станал програмист, а кюей а.к.а. КОНСУМАТОР.

От друга страна винаги съм искал да създам нещо... нещо красиво, естетично и докато мислите за това нещо са още в главата ми то е невероятно красиво. Когато обаче почна да работя в/у него в един момент чувството за естетичност се изпарява... не мога да го уловя в това което правя, ядосвам се, че съм си загубил времето и унищожавам всичко, което съм направил. Пример: почвам да пиша пост, след като го завърша го прочитам, и след това го изтривам (и това не се е случвало само веднъж)...