четвъртък, октомври 12, 2006

Младост 3 + 1 и още нещо

*За 3 път преместване и отново оставам да живея в Младост. И тъй като в последните две квартири като лош законовед оставаме все по 6 месеца, то в идните 6 можеш да ни откриеш в Младост 4. В по-циганската част, но близо до Фантастико.

*Глобул са зле и от доста време искам да ви го кажа, но това не вдига особено много мнението ми и за останалите мобилни оператори в нашата страна. От известно време съм възмутена как е възможно да плащам 12 лева месечна такса към тях и да говоря за същата цена на минута, каквато е на предплатената им услуга Би-конект. Излиза, че единственото ми предимство пред предплатените абонати на компанията, е възможността да не ми се налага да излизам посред нощ и да си купувам ваучер, за да мога да избера някой свой приятел.
Глобул заедно с приятелите си Германос, преди няколко дена извършиха тотално объркване в разбиранията си по между си, че се наложи моята колежка и приятелка Ваня да остане седмица с друг номер на мобилния си телефон, въпреки уверението, че до 2 дена грешката ще бъде отстранена и въпреки разгневените мейли с техни ръководители. Предполагам, че ако беше корпоративен клиент на компанията грешката щеше да бъде поправена значително по-бързо и щяха да бъдат поднесени нужните извинения. Тя, като мен, е клиент на Глобул от самото им създаване и е лоялен потребител, но това явно съвсем няма значение за тях. По-добре е да се дават много пари за реклама, от, колкото да се вземат нужните мерки за комфорта и задържането на клиентите...
Въпреки това не мисля, че прехвърлянето ми към М-тел или Вивател, би променило особено много използването на мобилният телефон. Особено след като не отдавна бях свидел на безумно надписване на сметка към М-тел, естествено по погрешка.
Въобще в България доста неща не са в ред, но дори и мобилните оператори с големите си претенции могат да си заврат... Отзад.

*Есента вече се вихри в пълната си сила и ме предразполага към пиене на кафене глезотийки – в тон с природата – капучино, мокачино, и др. Можеш да ме поканиш на чаша горещо мляко + още нещо и приятен разговор. Особено в парка до моята работа, където времето не се движи а въздухът трепти.

*Много бих искала да я снимам тази градинка, тъй като напоследък все по-често изкарвам почивното си време в нея, но фотоапарата ми замина на командировка и още не се е върнал.

**И вместо край намери чаровната си усмивка и отивай да риташ листата.

3 коментара:

Tanya каза...

Аз със Глобул съм си нямала работа, а от Mtel съм много доволна. Обаче, както ставаме свидетели, навсякъде стават объркации.
Бих искала да те поканя на чаша топло мляко и... "MAXимален" кроасан, например, още повече че това ще бъде повод да си върна жеста, за дето раздели с мен закуската си преди няколко дни. :) Като удобно място виждам Бюфет-а "Роза" или кафе "Delmar" на "Иван Асен", където мислехме да отидем.
Това може да ти го кажа и лично, ама като читател на този блог, реших да се възползвам от правото си на коментар. :)

Inks каза...

M-tel suck. Фирмата с най-отвратителното обслужване в БГ, а тук такива има много. Конкуренти могат да им бъдат от ДСК евентуално, но вьпреки това тези са нумеро уно.

Кафето е вредно за здравето, да знаеш. Не пий.

Des каза...

Ееее, Ванина, вредно е, ама според онзи тест излиза доста интересно ;)...

Таня, с удоволствие в удобен и за двете ни ден след работа бих побъбрила с теб над чаша ароматна, млечна, глезотийка... Може да поканиш и приятелят си, ако искаш. Може и сама, може и Ваня да вземем, да се разсее малко от разговорите на висок тон ;) Всичко може, важното е да се действа по направление.
А сега моето направление е "чел-спек". :))))