събота, януари 13, 2007

Give me five

Или пет неща, които има голяма вероятност да не сте научили за мен.
По пожелание на Таня. :)

  1. За първи събрах смелост и желание да си пробия ухо на 20 години, пробих си самото едното ухо горе на хрущяла – за мое учудване не болеше. Няколко месеца по-късно си загубих обицата в леля – падна в канала на мивката, докато я почиствах и вече нямам дупка на ухото. Но до 20та година от живота ми мога да се похваля, че не съм продупчвала нито една част от тялото си. :)
  2. Когато бях на 14 години за пореден път ходих на гости при първите ми братовчеди във Варна, но особеното тази година бе, че благодарение на братовчедка ми се влюбих в града и продължение на няколко години бях обсебена от мисълта, че задължително трябва да се преместя да живея там. Последните 2-3 години обаче като че ли нямам такова желание.
  3. Първият ми nickname, който съм използвала в интернет е – ash_deska, не се смей много все пак тогава бях на 12 години и не след дълго го смених с IZaNaMI, което често използвам съкратено на IZ, а преди понякога използвах и Vermilion.
  4. Докато живеех в Белене колекционирах малки картички, случваше се да изхарча една голяма част от джобните си пари в някой магазин за подаръци изкупувайки различните видове картички, благодарение на което в къщи имам една голяма кутия съдържаща най-различни видове поздравителни картички. Напоследък тази ми мания се проявява по-рядко, но все още се случва да се завърна в къщи с десетина видове мини картички. :-)
  5. Завършила съм средно-специално образование в Техникум по ядрена енергетика “Мария Склодовска-Кюри” гр. Белене специалност “Електронна техника – ядрена електроника”.

Много ще ми бъде интересно да науча пет нови неща за Пар, Таня, Георги, Luho и Minevra.

Няма коментари: