четвъртък, февруари 01, 2007

2 дни

да се наредвам на 2та след 2те, които толкова често пропускам споменявайки разликата, но ако някой сега в този час ме попита на колко съм години и след това попита май ловли сис на колко е години, ще си помисли, че имаме 3 години разлика - уоу... това трябва да е леко смешно. ;)

иначе да ми е жива и здрава и много щастлива и оная красивата и мечта да обиколи колкото се може повече места по света да се сбъдне по един особено чаровен начин :)

иначе аз съм добре пия и ям шоколадови бонбони, слушах хепи бърдей микс ит бай Дес ;)

и чакам...
да дойде най-"щастливия" ден, в който 21 ще е далече от мен...

бту като ме питат на колко съм години и винаги на върха на езика ми е да кажа - 18 :)

а и шашнах един продавач на денонощна бутка за цигари и алкохол и ей такива неща. ама за това в друга история :)

за сега само ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, СВЕТЛАНА!!!
и ЧЕСТИТ ИМБОЛК, на всички интересуващи се от друидите и техния календар ;)

Няма коментари: