събота, февруари 23, 2008

Spacebar

Няма следи.
Натискаш и оставя празно.
Само се изместваш напред в празното пространство, без да оставиш следа.
Толкова е празно в главата ми, че се притеснявам като духа вятър да не ми я отнесе, като зле закачено пране.
Няма какво да напиша.
Първо трябва да проектирам местата на новите мисли в празното пространство.
Няма и за какво да сънувам, само лоши мисли проникват нощем, за да запълнят пространството между лявото и дясното ухо.

Ако някой ден успея да нарисувам драконът, ще смея да кажа, че съм осъществила една мечта. Защо ли спред вас dream означава и сън и мечта? Според мен е защото често се случва да сънуваме мечтите си.
Искам сънища!

4 коментара:

аум каза...

Совите не са това, което са... Уууу хуууу

Вятърът е добър - щом има вятър има и промяна, нали се сещаш, даже и песен има. Ще отвее всичко старо и лошо и хубаво, и ще довее нови и да се надяваме приятни емоции. Остава само да очакваме. Ако очакваме, то ще се случи. Очаквай :)

Анонимен каза...

Здравей Деси, аз съм Баба Коконица. Много ми й драго, чедо, чи обичаш градинки. И аз обичам градинки.

Анонимен каза...

Я, нов изглед - а честито :-)
Прави само това, което истински ти харесва поради две причини:
1. не не нужно да го мислиш, то само става;
2. носи ти удоволствие и те връща към живота.
Толкоз.
Успех :-)

Des каза...

Мерси.