понеделник, декември 15, 2008

Ненаситно и бавно

В пълен синхрон с притоворечивата ми личност - което като се замислиш е колкото плюс, толкова и минус, пия ненаситно, пия и бавно.

Тази неделя си изтеглих един сезон на манга сериал, който толкова ме впечетли и зариби, че не спрях да го гледам, докато не минаха и финалните надписи на последният епизод. Което се случи в 3 часа през ноща.
Знаейки, че ме чака тежък работен ден, изключително рядко си позволявам да се отдавам така безрасъдно на безсънието си.
Но факт е, че изпих чашата на екс.

Днес получих линк по комуникационните канали към една много приятна музика. Първата ми мисъл беше да заредя целия албум и да я изпия и нея на веднъж. Обаче реших колко по приятно ще бъде за сетивата ми да си пускам всяка вечер по една изненада и така до началото на коледната ваканция. Всяка вечер да си правя по един малък подарък изслушвайки следващото парче от албума.
Реших да изпия този коктейл бавно.

Междувремено ще прегледам пак някои от епизодите на мангата - за да и се порадвам отново. :)

Няма коментари: