неделя, септември 23, 2012

Smile... you are on CCTV! :)


в петък ходих на парти с ltj bukem, където звука не беше добър и си написах мнението по повод звука в страницата на събитието у facebook, ама както и да е

това е предисторията

после като се прибирах с таксито, докато чаках да светне зелено на един светофар близо до нас, гледах разсеяно настрани

и по едно време видях, че човек в съседната кола ми помаха и се усмихва

този човек съм сигурна, че не го познавам smile

просто ей така, беше приятелски настроен

когати видях, че ми маха се усмихнах smile

и той се усмихна

след това, всеки си продължи в неговата посока

но това определено беше най-положителното нещо, което ми се случи изминалата седмица и определено ме кара да се чувствам добре, вече 2ри ден по-ксъноsmile

тези малки моменти са изключително важни. smile

Няма коментари: