сряда, юли 20, 2005

Grlz

Днес си добавих нова група Grlz в ICQ-то.
Все още нямам добавени попълнения в нея освен един чакащ ауторизация рикуест, но се надявам, че скоро ще има :) :)
Вчера изтъпях от скука. Нямаше много какво да се прави... даже нямаше въобще какво да се прави. Отворих http://www.start.bg/ и почнах да разглеждам темите по ред. Попаднах на какви ли не сайтове (междудругото има линкове към доста интересни сайтове), изчетох всякакви митове за древните цивилизации, написани на български език. Преминах през сайт за оригами, информация за донаборници, астрономия и т.н... Накрая доиде ред и на раздела запознанства. Оказа се, че в българското уеб пространство броят на сайтовете за запознанства значително се увеличил (не само количествено, но и тематично).
Преди време бях регистриран в няколко такива сайта като например Елмаз, Бг-дейт, Флиртче (голяма е вероятността някои от регистрациите ми да са все още валидни). Реално погледнато бих ги обобщил така:
  • Елмаз - съдържа предимно обяви на проститутки
  • Бг-дейт - съдържа предимно обяви на жени над 30-те или на жени живеещи в друго измерение. Лично сам си говорил веднъж с една "бабичка" (да! има срещат се регистрации и на 50-60 годишни лелички, да не повярва човек)... голям смях падна тогава, макар че ме хвана после малко жал.
  • Флиртче - сайт за флиртуващи пубери. Този сайт ме издразни тотално и реших да се залича от него няколко дни след като се регистрирах.
Общо взето това е моето мнение за нещата, вие може да имате различна интерпретация, която ще ми бъде интересно да чуя. Но аз малко се отклоних от темата. Та каква е връзката м/у новата ми айсикю група и сайтовете за запознанства, ли? (все едно, че на някой му пука...)
Еми връзката е такава, че вчера се регнах в поредната боза от скука и успях да завържа някакав по смислен разговор, пък ще видим нататък.

6 коментара:

Des каза...

О Пар, да не си си говорил с мен, че днес отказах една ауторизация - ахахахаха шегувам се естествено...

Спомняш ли си, че аз бях до тебе, когато си писахме с онази възрастна жена, а аз най-вероятно ще съм като нея...!?!? Е, не се знае...

Но аз лично намерих един приятел в тези сайтс и съм доволна от това, пък и с бившите ми колеги комуникираме чрез тях.
Демек не всичко е чак толкова зле, колкото изглежда, ако отсееш тоновете лайна, току виж си намерил и злато ...

;)))

аум каза...

Да така е. Купчината с лайната е огромна, а и аз досега не сам попадал на злато. Дори се чудя тези сайтове за запознанства ли са или за ебавки и за избиване на комплекси... На мене ми се струва второто.

Bruce Wayne каза...

и аз имам акаунт в елмаз и не съм на това мнение с тоновете лайна

аум каза...

Еми незнам поедно време беше на мода на жриците на любовта да си постват там обявите ;)

Сега може и да е по-различно. Не сам влизал от доста време има няма 2-3 години

Des каза...

Да, има нещо вярно в това.

В матрицата имахме такива клиенти - жрици, които го позлваха с такава цел.

Но пък аз имам приятели, които имат регистрация в елмаз и честно казано не намирам нищо лошо...

аум каза...

Добре де. Аз преди малко се регнах. и се оказа, че е с тотално променен дизайн, за останалото ще видим...