петък, октомври 14, 2005

I`m always late

Напоследък ме е налегнала пролетна умора и смяна на часа едновременно (говоря за въртенето на стрелката на часовника с час напред, когато губиш час сън), въпреки че нито едно от двете не подхожда на този период от годината. Вместо аз да изсмуквам живителни сили и почивка от съня, имам чувството, че се случва тъкмо обратното - моят сън е паразит, който се е всмукал с всичките си пипала в мен и не ме оставя да спя. Въртя оксиморони (или както там се казва в подобно случаи), но сутрин се събуждам по-изморена, от колкото вечерта, когато съм си легнала да спя.

Причината бия дал най-добре, може би, един фройдски последовател, но според мен, непрофесионално и субективно, се крие в напрегнатият начин на живот, В това, че аз все още нямам ... дом (?!) и притеснявам (коя ли поредна седмица?!) домакините си, освен това цял ден блуждая из университета, който изцежда търпението ми по-бързо, от колкото мога да запълня резервите.

Ето за втора поредна седмица спрягам глагола - мотам се, както би се изразила леля, тъй като съм закусняла за заниманието си по спорт, а оставя цял час до следващото упражнение по ППЕ. Което в последствие не се състои, тъй като група 55 спец. КТТ вече не съществува и трябва да решавам какво ще правя следващия час и половина, за да пробвам отново да отработя упр. 4 - Принципни схеми при изпозлването на ПП диоди...

Обгръщам се в сивота. Лиспва ми компютъра, искам да послушам малко музика от него...

Няма коментари: