четвъртък, март 16, 2006

"За Бога Братя Не Купувайте"*

*цитирано по памет

inspirited by nname

ВИП Брадър, или новото предаване от поредицата – “Може-и-да-съм-тъп-но-ме-дават-по-телевизията”! ->
Дори нямаше и да разбера за неговото съществуване,
тъй като аз тИлИвизия не гледам, вестници не чета и
съм изпаднала в тотално медийно затъмнение, от което
не се оплаквам, по-скоро дори ти се хваля.

Обаче ти го гледа, той, тя, вие, всички... И се постига,
именно това, което се иска – реклама. Продуцентите
слабо ги интересува, твоето остроумно мнение, ти
харесваш “
шоуто” – или може би не – гледаш-плюеш-коментираш-насираш,
прави това, което искаш... Продава се предаването,
включително и на теб, публика има, рекламите вървят,
парите също... тогава ти ставаш един от златоносците им
и те те обичат...
разпространение – има.

А какво е твоето мненийце, написано на квартaлната ограда –
мрежа, остава без значение за тях и парите им.
:)

Кой е Митьо Пищова?! Дори не знаех до днес,
обаче той стана известен вече и за мен,
популяризира се още повече сред масовостта и дори
съжалявам, че трябваше да науча.

Не бих те занимавала с предаването и
върлия му селянин участник, ако не беше провокацията,
която ми отпрати анкетата
на първа страница на бившия
сайт на селско-болярския хитрец”

"Какво за Вас представлява "дебела жена" ?

- жена родом от гр. Белене

Аз съм запозната от "първа ръка" с жените от град Белене и има как да бъда НЕсъгласна с тази клевета! Единствения ми отговор на тази явна обида е - иди пък виж, брате. И после може да дискутираме... Сигурна съм, че селския му крак, обут в скъпи(?!) цървули, не е и стъпвал на тинестия чернозем, разположен покрай дунавското градче, но иначе много му работи акъла и умее да ги измисля, да развеселява и да отъждествява.

Аз жените от Горно Оряховския край не ги знам, пък и не искам да ги опознавам, честно, но не мисля, че са най-чинните фимайлс в БГ. Ти, ако искаш провери, покажи и докажи...

До тогава аз ще си пея все така силно:

“О-о-о-о-О Белене ти най-красивото градче в света,

над тебе слънце пече

и Дунав бавно тече

мръсотии влече,


а там жените са хубавици,

родени само за певици....”


1 коментар:

аум каза...

Kato otidem nqkoi den na piknik na Vitosha da mi izpeesh tazi pesen ;)... Inache qk komentar - shto ne pratish linka na nname?