сряда, март 22, 2006

Mail memories: TV

Всъщност няма как да се чувствам по-добре, заради времето, което прекарвам пред ТВ-то, тъй като аз не прекарвам такова време..

От части се чувствам доста по-добре заради това, че не си губя времето в гледане на ТВ, тъй като то става мания. Все повече и повече имаш нужда от взирането пред кабеларката във вас и ако нямаш кабелна им звъниш като разтреперан пристрастен на доставчика си.

НЕ, това не ми харесва, а аз по познавам и такива хора.

Обаче това, което прочетох ме върна малко по-назад във времето, когато бях малко хлапе. Припомних с вкуса на препечените филийки с чай, които баба приготвяше за закуска, а аз и сестра ми гледахме аеробиката по стария ТЕМР.

Спомних си за първите 5 канала, които имахме след като се включихме към кабелната ТВ и как цялото семейство се събираме да гледаме заедно предаванията на първото ни SONY, в пълна семейна идилия... Припомних си, чу хубавите филми ме мотивираха да се боря с ежедневието си, да се опитвам да съм най-добрата, да знам повече, да напиша нещо по детски красиво, което да запазя само за себе си...

Обаче се сетих и колко по-приятно си изкарвахме, когато след снежна буря нямаме ток и се събираме в кухнята около кръглата маса на запалена свещ, малкия Philips е просто сива кутия от декора, отразяваща на екрана си семейната обстановка около мъждукащата светлина на пламъка. Колко много обичах тези без напрежение, но наелектризиращи вечери. Тогава баща ми започваше да разказва стари семейни истории, които може би по подобен начин е научил от неговите дядовци, като е бил малък.

Така научих доста интересни неща за моите прадеди... Научих от къде съм дошла и какви гени нося, защо съм тази аз – Десислава Боянова Спасова. Като традицията е повелявала всички момчета да се кръщават Петко или Спас по ред, всичките ми прадядовци са носели имената: Петко Спасов Петков или Спас Петков Спасов и така до... много отдавна...

Защо баща ми се казва именно Боян, а не Петко или Спас и колко опасна е била прабаба Бояна. И още толкова много неща, че трябва да напиша един средно дълъг разказ, за да ти кажа за всички тях.

И това, защото не гледахме ТВ. Ето защо ТВ-то не ми липсва, интересните филми или сериали ги има и в интернет. А жуженето от ТВ-то, което ми действа често толкова приспивно, умело съм заместила с он-лайн радия.

Осъзнах, че единственото нещо, заради което ми липсва ТВ е да гледам спортните предавания, ама те са по-интересни, когато ги гледаш в компания, все пак.

Няма коментари: