неделя, август 27, 2006

Mail memories: aloha ti jiwotno

Здр Дисе

Какви са тези писма от тебе ва филе ва

Искам да ти кажа, че си права за живота и е време да се вземеш в ръце, защото няма кой да ти налива акъл.

Ок?

Знам че е супер гнусно да живееш без цел защото и аз се чувствам така доста често, но мисля че ако решиш нещо винаги можеш да го постигнеш и въпросът е какво искаш. Тук в Англия всички са дошли, защото искат нещо, повечето искат пари, за да си купуват разни собствености. А аз съм също объркана какво искам и какво правя тук, но мисля, че е по-добре да съм тук от колкото в Бг с всичките тия проблеми и простотии и особено в нашето семейство. Чадо мое отиди на морето там животът е по-различен, не е много по-лесен, но е друго. Върви там да поживееш дори за едно лято и ще се промениш. Но трябва да знаеш, че както има яки хора така има и отрепки, от които да се пазиш и които не винаги можеш да разбереш какви са...

От едно известно време си мисля твърде много за нашата къща в Орешака, където ще живеем на старини. Ти знаеш ли колко много трябва да работим, за да си позволим такова нещо аз тук не мога и не мога да спестя, доста тъпо нали?! Помисли си сериозно какво искаш за в бъдеще и дали би искала такъв дом (дори да ти звучи тъпо и не реално в момента). Ако обединим сили, пари и усилия може и да си го позволим. Надявам се това да не ти звучи алчно и твърде далечно, а по-скоро да решиш, че трябва да спестяваме пари – а това е много много сложно. Трябва да помислим за живота след време. За инфраструктурата мой... (не си живял ве мой, не си разбрал ве мой, и живота хич не е лесен, мой...)

Помисли си за бизнес план как да се справим с кризата и как да спестим пари – и двете от нас, allright?

Не искам това писмо да ти звучи алчно и егоистично заради думите пари, пари, пари, но искам да си поставиш цел за своето бъдеще и за удобствата и хармонията в живота си, в които надявам се и аз да присъствам усилено и наблизо.

Липсваш ми много и искам да мислиш, да проучваш и до две седмици да има готово решение за близкото ти и далечното ти бъдеще. Все пак си умна и приличаш на мен. Обичам те и скоро ще ти се обадя, а ти мисли.

ДА ИМАШ МЕЧТИ, ТОВА ОЗНАЧАВА ДА СИ СТЪПКА НАПРЕД ПРЕД СЕБЕ СИ И ПРЕД ПРОБЛЕМИТЕ СИ!!!

увидимса

Няма коментари: