събота, септември 02, 2006

Вито? - Що?

Ако все още никой не ви е разказал престарата легенда за Витоша (да същата тази, която виждаш всеки ден от прозореца) и как е възникнало името и, то чувствай се добре дошъл на кратка разходка утре из гората й и аз ще ти я разкажа.

За сега съм казала само и единствено на симпатични за мен дами, чиито АйСиКю-та имам в листата си. А да и на моя ортак в блогването – Пар. :) Който изглежда, че има изпит утре и няма да успее да дойде.

Знам, че съобщението го пускам твърде късно, тъй като предполагам, че вече си създал плана за весело разпускане в приятно топлата съботна вечер, но ако имаш сили и желание за ранно ставане, то присъедини се към нас в 10 часа на последната спирка на автобус 67 в Симеоново.

Полезни линкове:
СКГТ;
хипер-известната карта на София.

За въпроси, консултации относно организацията или просто приятен чат с мен: айсикю-то ми е 270842048. Което по принцип стои май и на инфото ми...

Хайде бързо, няма време...

Топли парят пушат, гуменките ни към Витоша. :))))


Няма коментари: