четвъртък, септември 07, 2006

За вчера - обратно

Въпросът. към вас. днес. моят. е.
Какво прави ТИ на 6ти септемрви?!

Все пак е празник - официален.+.това.
На масата хора им беше даден 1 почивен ден да си чоплят носа пред компютъра, както направих аз.
Дълго време се чудех дали да не организирам поход до Панчарево или до Магазините, но в крайна сметка.
едно кафе със стар познат и 2-3 бири, след сън до обед завзеха часовете на почивният ми ден.

Не гледах заря и не чух възторжено Ура! - прочетох си лекцията по история за събитията, за да се чувствам информирана и после циклих в четене на житейски драми изфажрикувани на блог пред моята 4udeska.
Което като цяло не се различава и от това, което напоследък върша на работа.

Днес. се чувствам разочарована от пропиляването на почивният си ден. Вероятно, защото се зачетох и в тъпият Космополитън, домъкнат от сестра ми за няколко дена на бързо прелистване.

П.П.
Мисля. че прекалявам. с точките...редактирай ги - с хиксчето горе в дясно на екрана.
Мерси.

2 коментара:

аум каза...

Честно казано и аз днес се чувствам сякаш сам си похабил един ден напразно. Вчера се чудих как да го използвам пълноценно... ех, за съжаление го пропилях в безцелно шляене в центера. Дори не успях да си купя и една книга след 2 часа прекарани в книжарницата на графа. Срам!

Minerva каза...

Аз нали съм от Филибету, реших, че имам личен празник и ще го отчета с походче до Вито-що? Да, ама не, моят туристически партнер ме остави без компанията си и за сметка на си купих сандали на примоция. Запознах се случайно, докато правих това с една милена, много щура и пихме сокчета. После южен парк. Никакви компютри. Приятен ден.