четвъртък, май 10, 2007

Лично пространство

Напоследък все по-силно имам проблем с разстоянието, което ми предоставят обкръжаващите хора.
Незнам на какво се дължи (дали не е на "голямата" ми аура!?), но имам нужда хората да ми оставят по-голямо разстояние, иначе ми става лошо и задушаващо се.
Не питайте как пътувам в градският транспорт, въпреки че там уж трябва да възприемам хората като мебели, все пак на мен ми е неприятно да бъда притискана сред толкова народ.
Това не се дължи на клаустрофобия. Проверих че нямам страх от тесни и малки помещения, само ужасно голям, паничен, истеричен страх от високо.
Естествено близките ми и приятни хора не ми пречат като навлизат в личното ми пространство, но другите могат да ми докарат световъртеж.

Може да питах в Яху-отговори, какво разстояние е нормално за общуване между познати. ;)

1 коментар:

Des каза...

http://au.answers.yahoo.com/question/index;_ylt=ArxCNbBTn3RcrUTEYcu3bX726At.?qid=20070510133013AAYDrNi