вторник, септември 18, 2007

I've got the pill

Най-накрая [цензора] се изморих да чета дълги текстове примамващи ме с добро начало и интересен смисъл от блогосфера. Надявам се вече да си почивам вечерно време по алтернативни начини, изключващи дългите постове на все пак интересни за мен теми. Но просто ме изцеждат с взиране в монитора след 22:30 и след цял ден прекаран в следене на текст на същият тфт. (Стискайте палци това състояние да се запази за по-дълго време, че имам нужда от почивка.)

Установих, че напоследък е модерно блоговете да се изживяват като някакъв тип медия, предавайки по-чисто информацията на потребителите... [cenzored]!? А аз наивно, продължавам да си мисля, че служат единствено и само на личните егоистични желания на авторът им да изхвърли боклука във виртуалното пространство. ;) [Естествено изхвърлянето на отпадъците дори и във виртуалната среда се осъществява разделно, ако индивида има екологични склонности.]

Иначе отново треснах вратата на светът и пак се затворих в заобикалящите ме пространства. Това обикновено го наричам дупка, за да се извиня пред приятелите си в абсолютната липса на желание да изляза, за да се видя с тях. Всъщност тези състояния понякога ми харесват. (Стига да не съм болна от варицела - например.) Действат ми рестартиращо на системата, пък и ако нямам много работа ми помагат да намаля купчинката с книги от нощното шкафче. За някой това може да се окаже и после-лятна меланхолия, аз не ги разбирам тези термини и етикетчета.

И нещо за метеорологичния протокол - днес времето беше страхотно! :) Слънчево и галещо топло.

П.П. Усмихни се широко - сега. :-D

2 коментара:

Анонимен каза...

Salvininioooooooo guts
ko staa brolita?!
i kakwa e taz bolinka she neshto ne zacepih
p.s. prosti za shliokawicata
lol

Des каза...

халю фроли,
за каква болинка говориш?!