сряда, октомври 03, 2007

Време за ваканция

Времето навън е толкова приятно топло, че завиждам малко на всички ученици, чиито учители стачкуват и имат изключителният шанс за толкова дълга лятна ваканция. :)

Между другото имам спомени за един пост на koolhaas за учителите писано доста отдавна в projectionbeyond, който вече не съществува и не мога да си я припомня или да се уверя, че не съществува другаде освен в главата ми.

Която (главата ми) напоследък се държи повече като блондинка, от когато и да е било. Жалко. Но нямам намерение да си сменям цвета на косата за сега. :)

А моето мнение за цялото стачкуване ще го споделя, ако някой го интересува, private only.

А вие, читатели мои, как сте напоследък?!

П.П. Можете да разглеждате какво ме интригува в Y!A през страничният Badge.

1 коментар:

аум каза...

Ами аз писателко моя съм много добре настроен, предимно петъчно и ми се пие!!!!