сряда, октомври 29, 2008

Режим

Смени се часът.

Отначало си мислех - екстра сменя се времето и ще си лягам по-рано вечер и ще се будя по-рано сутрин. Вместо да спя до последната минута и да се будя изморена, както често ми се случва напоследък - ще си лягам към 11 и ще се будя около 7.

Но виж в колко часа публикувам и то след смяната на времето.
Вместо да започна да си лягам по-рано, аз започнах да си лягам по-късно.
Сутрин наистина се будя малко по-лесно, но не съм сигурна дали това не е защото смених малко алармите си. Тъй като старите определено не ги чувах и продължавах да си спя, въпреки тяхното бучене.

Което показва само едно - въпреки желанието ми, не мога да си настроя часовника спрямо настоящата ми работа. Режимът ми не следва работният процес.

Кофти откритие, а?

Няма коментари: