сряда, октомври 29, 2008

Гръмнал бойлер

Изпитвал ли си популярните изрази по своя път?
Виждал ли си
* разплетена дамаджана?
* звездички посред бял ден?
* гръмнал бойлер?
* и др.

Аз все още си спомням сблъсъка с фразата звездички посред бял ден.
Безкрайно болезнено, но после можех да разказвам как съм се била с циганка на автогарата в Плевен, за да извиня синината на окото ми. Която се получи от близка, рязка и неочаквана среща с прозрачният, невидим лед, на алеята до военният блок в Белене.

Сега ми се случва да изпитам израза гръмнал бойлер. Изключително съм ядосана от факта.
Очаквам бърза реакция и съдействие от хазайката за разрешаване на проблема.
Докато се случи това ще трябва да си мия косата на бойлерчето в кухнята и да топля казани с вода за всичко останало.

Ех, когато не върви - не върви.

Няма коментари: